Klacht over ons?

Het kan zijn dat er ondanks goede intenties een geschil ontstaat over de behandeling of over de behandelaar. Als er onvrede is of iets wat je niet lekker zit, meldt dit altijd bij ons. Het is belangrijk dat we het bespreken en kijken hoe we dit samen kunnen oplossen. Wij hebben altijd het belang van de cliënt voor ogen. Ondanks onze inspanningen kan het toch zijn dat wij er samen niet uit komen.  Meldt dan je klacht bij mijn klachtenfunctionaris van Psyned (Psychologen Nederland)

Klacht melden bij Psyned

Komen wij er samen niet uit, meldt dan je klacht bij de klachtenfunctionaris van Psychologen Nederland (Psyned). Elke klacht wordt serieus genomen en wordt besproken met cliënt en behandelaar. De klachtenfunctionaris kan zo bemiddelen in ons geschil en zorgen voor een snelle oplossing. Kijk voor de complete klachtenprocedure op de website van Psychologen Nederland.

Klacht melden bij mij beroepsvereniging

Het kan zijn dat er ondanks voorgaande stappen een klacht niet naar tevreden is opgelost. Je kan dan ook terecht bij de beroepsvereniging. De beroepsvereniging heeft een college van toezicht. Annemarie is lid van het NIP, Nederlands Instituut van Psychologen, registratienummer: 24683. Alexander is o.a. aangesloten bij de RBCZ: 205071R en Annemieke is aangesloten bij de  V&VN-SPV beroepsvereniging voor sociaal psychiatrisch verpleegkundige, big registratie: 59010194930.

Contact met Psycholoog Hoofddorp

Wil je antwoord op je vragen of een klacht melden? Neem contact op met ons. De praktijk is bereikbaar op werkdagen van 08.30 tot 20.30 en op vrijdagen tot 17.30. Je kan ook een bericht sturen.